niedziela, 1 grudnia 2013

powrót

witam misiaki :**
Strasznie dawno mnie tu nie było i za to bardzo was przepraszam postaram się dodawać posty tak często jak się da ;) Myślę , że nie opuściliście mnie jeszcze . ! Ostatnio się tyle dzieje , że nawet nie wiem od czego mam zacząć :O Od 3 miesięcy już chodzę na angielski powiem wam strasznie mi to pomaga ponieważ w końcu coś ogarniam . A 3 tygodnie temu postanowiłam się zapisać na prawko i wiecie co ? strasznie się tego boje ! Wiem , że nie mam czego i narazie to tylko teoria ale jednak czas tak szybko leci nim się obrócę będę mieć egzaminy ;o W końcu coś się w moim życiu dzieje . Z jednej strony dobrze , że coś się dzieje bo zawsze było nudno a z drugiej chciałabym żeby było jak dawniej :< wszystko się rozpada i to najbardziej boli :( Lecz powoli wszystko sobie układam po swojemu i chyba się z tego ciesze !!!
Zlikwidowałam FACEBOOKA wiem kto go nie ma to nie istniej ale to już tydzień gdzie go nie mam!
Musiałam troszkę sie odizolować od niektórych ludzi bo to wszystko mnie przerastało.
Dobrze , że dosłownie jeszcze 23 dni i święta w końcu można miło spędzić święta w gronie ukochanych ! Są dni gdzie wszyscy się kłócimy i są spiny ale jednak to jest rodzina i to jest najważniejesze bo nie wiem co by sie mogło dziać oni Cię kochają i nie odwrócą się do Ciebie plecami ^^
Mam nadzieję , że was nie zanudziłam tutaj ! :)
Może macie jakieś pomysły na następne ciekawe posty ? Chciałabym coś zmienić w moim blogu ale nie do końca wiem jeszcze co pomóżcie mi ! <3



życzę wam miłego wieczorku i czekam na pomysły od was <3

5 komentarzy:

  1. fajnie że powróciłaś:)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że wróciłaś :D
    też się zastanawiam nad usunięciem facebooka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że wróciłaś! Ja na przykład nie mam fejsa i jakoś żyję. To była moja decyzja i jej nie żałuję:)
    Matko jakie piękne zdjęcie! Ty jesteś przepiękna ♥

    Może zrób coś typu 'outfit of the week', albo 'rozmowne czwartki', tagi świąteczne, room tour itp :)

    Obserwuję, może wpadniesz do mnie?
    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER POWRÓT!!! - wpadniesz? www.crecky-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że wróciłaś ;3
    powodzenia na egzaminach ;)
    śliczne zdjęcie ;*

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i obserwacje bardzo dziękuje ;3
Obserwacja za obserwacje ? Czemu nie :)))
Tylko zostawcie swoje blogi ^^
Każdą obserwację sprawdzam .